Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, April 26, 2010

tak renew lesen lagi...

huhu...payah betol lah JPJ,MUAR nie..apelah yang susah sangat kalau nak potongkan gambar aku yang saiz pasport tu..deeeee...hangin lah oiiiiiiiii! geram tahu tak?? lama dah aku tak bawak motor aku nie..kaki aku dah goyang goyang jerk nie nak tekan minyakk lakkkkkkk pikir kau bawak MOTOR GEAR ke JANNAH! padahal SCOOTER jaaaaaa....:)) JANGAN KAU JELEZ! cerita pasal Scooter aku teringat zaman dahulu kala.

darjah empat aku dah mula suka dengan scooter. semua nya sebab Si Bedot tu leee...dulu dia kaki scooter selalu lepak dengan dak-dak scooter. haha sampai aku bukan kan main minat scooter lagi! dengan mat-mat scooter aku minat..haha gatal benoo JANNAH. nasib baik aku sekolah perempuan nak gatal ke hape ke bukan orang tahu pown kan? yes u are! tapi masa tu aku tak berani lagi bawak motor abah V100.  nak pergi sekolah agama pown masih berkayuh basikal lagi dari rumah. sampai lah tingkatan 2, kak yan paksa aku bawak motor jugak dia kata senang kau nak pergi sekolah agama nanti. akhirnyaaa suatu kenikmatan yaaa dctu! dah tak pandang dah orang bawak basikal nie siap lambai-lambai lagi kat orang bawak basikal! hahaha kejam dowh kau nie JANNAH! welll...nasib lah aku dah bermotosikal.. 

mula kelas pukul 3petang aku boleh masuk pukul 4.30..haha siot tak??? sampai cikgu kelas aku pown da tak tahu nak cakap apa dah kat aku...bak kata cikgu aku...lambat macam mana pown asalkan awk datang sekolah ok la tu...haha so aku anak murid yang mematuhi arahan cikgu ok? salah aku ke??? tak kan....:)) tapi kan memang besh lah dulu nak pergi sekolah jerk singgah 7e..singgah kedai top4..singgah kedai makcik beli makan..haha nauzubillah memang jahat giler masa sekolah dulu...padahal sekolah agama tu. tapi kan berkat aku datang sekolah alhamdulillah DARJAH KHAS pangkat SATU jugakk ok?? just nyaris-nyaris jaaa nak ke pangkat DUA sebab YASIN tak hafal...sampai ayat ke lima jaa aku sampai..cikgu yang amik test aku tu geleng kepala jaa..hahaha sowi cikgu! yang penting aku pangkat SATU!!!

scooter V100 tu lah yang aku kendong hari-hari tahu? sampai cikgu semua dah kenal dah budak yang perempuan pertama yang berani bawak motor pergi sekolah tak pakai helmet..ikut jalan dalam kowtt polis mana ada...so tak payah kau kecoh! ehm sampailah sekarang V100 tu dah bertukar kepada HONDA ICON. saat-saat manis aku dengan V100 tu memang tak kan aku lupakan. banyak kali rosak pown sebab aku jugak yang jatuhkan dan bawak terlalu laju..hehe sampai abah aku pown tension gilee coz duet dia dok habis dekat motor jaa..naseb lah abah dapat anak mentah kedarah cmnie...:))

nie lah V100

No comments: