Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, April 28, 2010

sayang ku Asyraf dan Irsyad

yeah yeah...hari ini sangat happy sebab aku bangun lambat..pukul 10.30pagi...cuba teka apa mak aku buat?
haha mestilah dia marah kan? dah elok-elok semalam bangun awal tup-tup pagi tadi bangun lewat ye dctu. full stop! kita masuk pulak cerita tentang topic aku arini. budak Asyraf da pandai main kuda..hahaha KUDA apa? hah itu yang kita tak tahu tu..kuda senam OSIM punya lorh...dia bukan main manja dengan abah. pantang lah abah nak keluar naik motor mula dah tunggu siap-siap depan pintu rumah nie. kalau abah tak bagi hah mula lah hentak lantai dengan suara marah dia dengan muka-muka pulak tuh. aku yang menengoknya turut rasa macam nak cium-cium jerk Si Asyraf ni. dah kalau dok melalak macam air mata tu dia nak habiskan arini jugak terpaksa lah aku umpan dia dengan kuda senam tu. pulak dah....main-main betol budak kecik tu...ada ke dia suruh aku bukak suiz pastu angkat dia duduk atas kuda tu. BANYAK KALI dowh..kalau sekali je aku tak kisah...tak berpeluh pulak kan? time kaseh la Asyraf cumill...maksu memang tak kisah pownnnn :!!

tapi kan aku kesian tengok Irsyad, adik Asyraf tu kena 'bendage' dengan Tok Nah pagi tadi. Tok Nah kata kaki budak tu kena bandage sebab nanti takot dah besar jalan nya lembut. hohoho tak tahu pulak aku yee...patut lah ada lelaki yang jalan lembut coz tak di bandage sejak kecik lagi. wow! Tok Nah memang terbaek ahhh...dia adalah bidan VS doktor..jangan main-main yew...tua bukan sebarang tua. tua dia banyak pengalaman beb...sampai hospital Muar pown kalau ada masalah tentang bayi KOMPEM mintak bantuan Tok Nah. i likeeeeee! dia pown pakar urut-mengurut nie..dia pernah urut aku masa aku saket dulu. saket apa? hah itu yang korang tak boleh tahu...BAHAYA! hehe ok la aku nie asik update blog jaa..ada ke tak orang nak baca hah itu yang aku malas nak taip lagi tu sebab memang tahu tade orang nak baca pown. hahaha! see ya! :))

itulah bandage..



kalau korang suruh dia buat muka encem cmni lah muka yang dia akan buat nanti...


tengok tu aku belom suruh turun dia da tak sabar nak terjun...memang dak kecik nie tawu





No comments: