Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, April 27, 2010

rakan-rakan ku...

sangat happy petang tadi sebab nya kawan-kawan sekolah ak datang rumah aku. macam tak haru pulak kan dengan gelak ketawa ktorg yang macam hantu nie. thanks to Ecah,Adah,Awyn dan rakan baru mereka Hajar. dorg ini semua sambung form6 tahu? walaupun ada di antara mereka yang dapat IPTA tetapi dorg tetap mahu ambil STPM. aku tak tahu kenapa dorg tak mahu masuk U tapi aku sebagai rakan dorg tetpap bangga dengan usaha dan kejayaan dorg. apa apa pown aku doakan dorg berjaya dalam STPM nanti dan marilah ke UPSI. haha sempat pomot ye dcni.

ok habis cerita sal merepek meraban tu...sebenarnya si Ecah datang rumah aku sebab nak suruh aku masukkan gambar-gambar beliau ke dalam myspace dan facebook. kan ke tak hangin nama nya tuh! dia just datang rumah aku untuk kepentingan si dia jaaa...tapi tak pelah aku paham kehendak kanak-kanak sepertinya tidak boleh di halang rite kawan-kawan? sedang aku masukkan gambar-gambar dia dalam laptop boleh pulak dia gembat handset aku tengok gambar dan amik gambar dia. lakkkk nyempat betol minah tuh. haha tapi memang CARA ahh sya... lama kowtt aku tak jumpa dia dengan kawan-kawan lain...memang aku tengah tunggu budak-budak nie cuti sem jaa sebab dorg ramai masuk UITM so kalau habis exam pown awal bulan 5 terpaksa lah aku reunion dengan budak sekolah rendah dulu sebelum sekolah menengah. cehhh budget macam aku nie ramai kawan ek? hahaha celahhhhhhhh!


ni lah muka-muka tak malu yang datang rumah aku petang tadi termasuk lah muka aku sendiri. 
hahaha tak sabar nak reunion nieh!

No comments: