Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, April 24, 2010

Khas Buat Teman ku Putri Nurul Nabiha


buku di atas tiada kena mengena antara hidup dan mati. cuma yang menarik tentang novel di atas adalah kerana tajuk nya PELANGI. yes itu yang kita nak tuh. buku tentang PELANGI dan si Pembaca nya mestilah PELANGI jugak. lakk tak memasal. ok stop merepek JANNAH! bila aku tengok ja novel nie secara automatiknya aku terus teringat pada Cik Pelangi aku iaitu PUTRI NURUL NABIHA. si peminat PELANGI itu sangat fanatik dan kaya dengan barangan yang berunsurkan RAINBOW. hahaha putri mesti bangga kan kan sebab novel nie ada nama kamu? sebab sayangkan awk lah sy sanggup beli novel ini tawu? harganya adalah RM21 hah jangan lupa ganti balik. lakkk padahal aku amik novel tu kat umah kakak aku kowtt. hehe nak nipu tak agak2 lah kau nie Jannah! hehe saje wat gimik..ehem ehem putri nanti sy bacakan buku ini untuk kamu ya. akan ku hebahkan isi dalam kandungan nya nanti. :)

No comments: