Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, April 10, 2010

Khamis-Ahad di Kajang dan Putrajaya

akhirnya aku rase cuti aku mmg habis kt wayang dan makanan. haha makin gemok gemok la aku pasnie. sumenye sebab abg kesayangan aku. die ajak dok umah die kt kajang so khamis tu balik dr tg.malim aku terus lepak umah die. semalam tgk wayang lagik, HOW TO TRAIN UR DRAGON...ok sangat bengang ye sbb nye part yg aku rase lawak tapi xde orang pown gelak dlm wayang tuh. dan jadinye suare aku jela yg gelak sakan dlm tuh sampai kak ct kt sebelah pown bengang ngn aku. hahaha sengal dowh org dlm wayang tu ta nak gelak! lakkk marah ekkk...ok STOP! 

pape pown aku nak cakap besh gilakk dapat makan IKAN,UDANG,SOTONG malam semalam. aku semakin menyayangi abang kandung ku itu! lakkk dulu bukan main serun ngn die ek. gambar-gambar akan ku upload bile aku free yew. sbb nye kak sulung aku da memekak panggil sruh potong daun sup, arini die masak mee kari dan mee sup!
sedapppppppppppppppppppppppppppppppppppp! jangan kau cemburu!

No comments: