Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, April 27, 2010

bila aku suda berangan...

yeee itulah saya...dari kecik sampai da besar aku suka sangat berangan. kekadang tu sampai satu tahap memang macam dah tak boleh diselamatkan tahu??? yang gilaaa nyaa aku boleh berangan sejak dari kecik lagi nie. memang tak padan langsung dengan liptik merah nya dengan eye shadow nya. dah besar tak de pulak kau nak mekap-mekap JANNAH! haha tapi tu lah lumrah hidup aku dari aku kecik sampai skang. dan percaya tak kalau aku kata tarian dalam cerita Kabhi Khusi Khabi Gam tu aku boleh hafal dan menari dengan betol? besh gilakkkkk kowtt...time tu rasanya aku baru darjah 3 ke 4..tapi tapi bila abang airi tanya sifir 8 aku terus berhenti menari dan takot...:))) sengal betol JANNAH! nampak sangat kau memang lembap MATH! hahaha...nasib lepas UPSI jugak :).

sebenarnya bukan itu yang aku nak cerita. aku just mahu kata aku chantek bila pakai selendang! haha satu lagi sifat aku yang ini memang tak boleh blah! perasan gileee :)) ahhh lantak aku lah nak perasan ke tak mulut aku bukan mulut kau! hehehe :) saksikan lahhhhh.....


haha lawak gilee ekk gambar nie..dah macam Es Jibeng pown ada...ok lah tu...alangkah sedihnya haty kuh parap parap...huhu sah memang aku nie kuat berangan kan kan? tapi tolong lah jujur sama aku. chantek ke tak aku pakai cmni???





No comments: