Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, April 24, 2010

2 berita yang ley wat aku meraung

semenjak dua menjak nie terlalu banyak cerita yang sedih dengan kematian,persahabatan dan percintaan. semua benda tu terjadi di sekeliling aku. aritu tentang nenek eyca dan shira yang telah meninggalkan dunia buat selama-lamanya. petang tadi sampai ja muar dalam pukul 3petang aku terus tido. lakkk kuang asam ye dctu. ngantok kowtt kalu da karoke ngn abg airi,kak ct ngn kak yan kat Green Box dari kul 10malam-3pagi. aku tido semalam pown lambat. ehm berbalik pada cerita sedih tadi. petang tadi pas aku bangun dan solat asar, sahabat baik merangkap da macam adik aku sendiri telah calling umah aku dan cakap ngn mak aku. mak dia juga telah meninggal dunia. innalillah...aku terus call Shu balik dan dia angkat. cerita serba cikit tentang kejadian semalam yang dia terus balik muar naik kereta sewa dari Uitm,Dungun. aku yang dengar dia bercerita dengan suara serak-serak jadi sedih jugak. aku nanes cikit tadi. Ya Allah, Sesungguhnya hanya Kau yang telah menghidupkan kami dan kepada Kau juga lah kami akan pergi. 

ehmm...tu yang pertama. dan yang keduanya adalah tentang baby baru abg airi dan kak miza. anak abang aku terpaksa di masukkan ke dalam wad kerana menghidapi penyakit kuning. tolong la aku tak suka warna kuning! jauhkan anak anda dengan warna kuning...aku hanya mampu berdoa dan berdoa supaya Muhammad Imad Irsyad cepat sembuh dan kembali melalui proses perkembangan sebagai seorang bayi. aku nak nanges nie sebab terlalu sedih jadi aku terpaksa berhenti takat ini sahaja. :(

Imad Irsyad


Semoga cepat sembuh syg. Maksu syg Irsyad sangat!
:((((

No comments: