Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, March 1, 2010

jalan jalan carik hanset

menurut tajuk entry aku kali nie mengisahkan tentang persahabatan di antara 4 orang kawan yang berlainan negeri. 2 daripada KEDAH dan 2 daripada JOHOR. aku dan EYCA dari JOHOR manakala SHIRA dan G-ARE dari KEDAH. senanye ktorg tak pakat pown tawu..ngee :) SHIRA kata maybe jodoh kowt. ape yang ktorg wat kat pekan TG.MALIM :

1. ktorg berpecah. aku teman EYCA pegi KLINIK BAKTI kerana beliau saket tangan manakala G-ARE dan SHIRA pegi BANK ISLAM, SHIRA mau bayar yuran yang tertunggak.. ahhh UPSI nie memang byr lambat kit pown nak kecoh! nyampah aku! ngee opsss xley kutuk ye dctu.

2. selepas teman EYCA, kami pegi ke BANK ISLAM melawat makcik-makcik yang nak bayar BIL api dan air serta mamat-mamat encem yang mau bayar yuran juga.

3. kami pegi kedai handset lakkk sebab EYCA mau beli hp bawu! di ulangi HP BARU OK! kata beliau HP itu adalah utk IBU nya. ape??? ko tak dengar ke utk IBU dia la! ok fine aku tawu mak dia lagi ADVANCED dari aku...almaklumla nak beli HP bawu ku tidak mampu.

4. lepas beli HP BARU,, perut suda lapa dan penantian itu bukan la satu penyiksaan semata-mata kerana kami suda melantak habis2 di KFC. TG MALIM. ( SHIRA kata dia da lama tak makan KFC) aku sbg kawan tak sampai haty tengok dia kebulur so aku temankan la walaupun aritu aku suda makan KFC! bapakk ahhh.. camne ko nak kurus JANNAH dok makan KFC jerk!

inilah gambar-gambar dari hp bawu IBU EYCA :


 
oh gambar ini terkecuali sbb diambil oleh HP kesayngan aku!

  
 shira nak hp hello kitty nie

  
ok licin ye aku makan :))

  
sempat posing jap

  
 eh pehal gambar nie mcm menipu ekk? aku suda kurus ka? haha celah mane?

  
 shira dan eyca

  
  K A M I

  
eyca dan express music IBU nya..tak menahan kau mak dia lagi advanced dari aku nie!

  
 yeeee! kami tawu kami CUMILLL


No comments: