Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, March 2, 2010

02.03.10

bertarikhkan tarikh ini banyak tol tragedi malang telah menimpa aku. dan sesungguhnya aku jadi tidak malu pada hari ini. whatever la! yang penting aku dapat gak bwk kete viva elite bawu. haha auto ok! abang tu kata aku orang pertama yang bawak kete bawu tuh. 2jam rm20..ok r coz ak mmg nak sgt2 naek kan??? tp pasni aku mau naek kete kelisa lak.ahaha..show ever! i likeee! teruja kottt :)))

ok la pas jalan-jalan ngn eyca g proton city dan pekan. aku beli spaggeti bolognese kat secret recipe. lama kott ngidam akhirnyaaaa.. dulik ape aku! duet pown da xde HAMIKK kau! malam lak kak imah kol aku. dia ajak kuar dan dia belanja aku makan kt green C. tapi tapi tapi yang paling tak ley blah! dia blanja aku CHOCLATE SHAKE kt kedai pizza tuh! haha jangan jelex ye MOON! kali nie aku sorang sajaaa..ngee :)

dandan yang paling menarik. aku senanye diupah coz tolong assgement die. tajuk nya adalah DIALEK JOHOR! yeee aku sangat bangga ye ketika dirakam suara aku...walaupun terpakse wat 2 kali n sampai peloh aku berjuraian. ok laaa...TETAP SUKAAAA...dan betapa romantiknyaaaa kekasih haty kak imah! i wish i can have someone like ur BOYFIE la kak imah! haha jangan mara ahh...i think i have one like him...yeahhh that rite mamat kat atas tu pown jadi pelangkap idup aku daaa..hahaha perasan kottt :))))))))) weee....so sweet kak imah! jangan lupe eh kasi tau sama dia saya mahu jadik 'pekerja' nya!


SUMPAH aku gembira sangat dapat drive kete!
 
 eyca di proton city
  
 aku dan eyca
  
 LOVE U KAK!
  
 si jari kaki cumil
  
 CHOCLATE SHAKE TERBAEK LA WEH!
  
 saje mau jelez kan MOON! ahaha
  



No comments: