Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, February 28, 2010

xde ayat da nk tulis blog...

just mau kata aku tersangat la happy sebab akhirnye dapat gak g JOM HEBOH! yeahhh thanks to kengkawan yang menemani diri ku ini. Kak Ada, Yus,Eyca, AKU dan Leha naek bas pukul 8.30am ke KL. wahh sangat bersemangat dowh..beria mau pegi Bukit Jalil nie. last2 ktorg terpakse jalan2 dulu kt Times Square. ahakss...aje gilee aku cakap kau. banyak kowtt KASUT, BAJU,JAM,SELUAR chantek-chantek dan murah-murah. 

masuk jerk TS aku terus carik kedai LEE MIN HOO. CIK MOON aku tuh dok sibokk suruh beli pencuci muka kt ETUDE HOUSE. ok la bau pencuci muka tu mmg wangi lorh sewangi Encik LEE MIN HOO kita..haha jangan mara MOON! jalan punya jalan aku sempat jugak la menyopping PAYUNG yang macam botol air tuh. yesss chantek kowtt tapi kapel punye payung laa...cam ner tuh? kata SA <<<

pukul 12tghari. PUTRINURULNABIHA call tanya kat mana dan nak jumpa kat mane? so ktorg pown gerak ke BJ. MAAF bukan BAJU tapi BUKIT JALIL! di ulangi BUKIT JALIL! weee... time tu aku rasa nak terbang aje..kalu la aku ade kuasa ajaib..lakkk STOP la ngok..yang ko merepek nie pehal! tapi ON THE WAY nak pegi BJ tu sesuatu telah terjadi pada aku...waaaaaaaaaaaaaa! rasa macam nak melalak kat situ jugakk. tapi kene cover la kan depan Pakwe Kak Ada.

tak pela xde rezeki saya nak wat camne kn kn? sampai BJ ktorg makan makan dan dan PAKWE kak Ada belanjaa...perghh dah la encem baik hati pulak tuh! eishh..kalu la aku ada pakwe cmtuh kan bagoss..opss terlupa lagik aku SA! pas makan dan solat ZUHUR, ktorg pown jalan-jalan carik jantan! lakkk...ramai sangat jantan sampai aku pown tak dapat nak beza akan kejantanan dorg sume tuh. hee :) 

best dapat jumpa dengan artis uuu...HENCEM GILEE flizzow ku..owh my darling i LOve u! muahahahaha..merepek lagik. yeahhh aku ngn tamaknya beli beg RIBENA dan MAMEE manakala Leha beli beg JACOBS. dan PUTRI pula asik kuarkan duet untuk aku jerk hahaha cian kau! pape pown thanks ye PELANGI SAYANG. CIK PELANGI tak dapat tengok BUNKFACE perform kerana beliau suda melepaskan segalanya dalam bilik karoke! hahaha to MOON sakit kowtt tekak aku nyanyi lagu ANGGAPANMU! sume sebab kau la KECIK! tapi lagu tu memang terbaek! ( kalu kau ada kan...bertambah best la nyanyian aku!)

gambar tak de sebab sume dalam kamera PUTRI dan LEHA
nanti korg tengok la sendiri ye.

No comments: