Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Monday, February 1, 2010

Kecintaan terhadap W508

oleh sebab aku ngah sedih so ape yang aku taip tadi da ilanggg. aku tak perasan plak..adoyaiii! gerammmnyeee! nape la banyak sangat dugaan nie..tyme xde duet cmni la hati aku berkenan ngn hp baru. baru tak baru gak r..lame da hp tu tp sebab design die tu menarik minat aku! tolonggggglaaaa W508 tolonggg r jangan wat aku macam nieh! lakkk..tak masal! ehm agak tension dowh! dari aritu lagi aku g pekan ngn MOON n NIK..aku memang da COP nk hp tu. tapiii xde duet nak beli...hp yang aku pakai nie pown hp abah. aku xdee hp pown senanye..waaaaaaaaaaaaaaaaaa! :((((((((

masalah nyeeee aku memang da teruja dengan design hp tu..nak jgk nk jgk! waaaaaaaaaaaaa :(((((
aku hanya dapat menatap wajah dan gambar nya sahaja. yang pelik nya walaupun da selalu g tengok hp tu tetap xde orang mau beli. SEBAB die suruh aku yang beli diri die..nak nangis nieh! :((((((

  aku mau yang beli kanan sekali nie design die memang chantek!
    
 dapat yang nie pown jadik la weehhh! xde design pown xpeee :(((



2 comments:

eida asnida said...

kebengongan yang terdserlah dowh!!!!
sabar lah yer!

Ct NuRJaNNaH said...

noni:
aku agak tension yeee
suka kowt hp tueee