Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Tuesday, February 16, 2010

horeey horeey balik kampung

sejak cuti raya cine nie aku amatla malas nk update blog. tp pape pown show gak r aku mule balik MUAR 12.2.2010.. date nie besday mak aku ok? dan 11.2.2010 besday kak ct. sebelah menyebelah jerk akak ngn mak aku. yang balik cuti ritu pown abg airi, kak mar, kak ct dan kak yan. kak ude ngn kak fara ta balik. aku balik bersama MOON,JEJE,YOGES dan KAK IMAH. 

 

  

  

  

kami bertolak dari TG.MALIM dalam kul 7.45pg cmtu dan sampai dalam kul 9pg ke PUDURAYA. sebab da beli tiket ke MUAR kul 11.30pg so ktorg pown cadang lepak2 KFC jap. naseb la dekat sempat kowt on9 jap kt KFC dapat line WIRELESS KL. syokkk habisss! ktorg berpecah kt pudu balik kg msing2. 

aku sampai MUAR, abah pown amik aku. solat zohor dan lunch ngn makdanabah!besh kowt lauk-pauk fav aku dowh! ko jangan JELEZ ok! aku gatah ikan macam ape dah. gile betol2 tinggal tulang jerk! pas lunch rehat perut jap pastu mam DUNKIN DONUT yg aku beli kt puduraya. tapiiiiiiiiiiii satu donut da penuh ngn semut!
waaaaaaaaaaaaa...aku nak donut tuh dowh! bapakk ahh semot memang suke carik gado ngn aku!

p/s: ta puas aty kowt! balik tg malim aku nk beli dunkin donut lagik

No comments: