Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, February 4, 2010

assigment vs part tyme modeling

orait cite nie tiada kene mengene antara idup dan mati. just mau kata cite nie mmg best giler dan dan menyeronokkan!!! wahhh rasa mau menjerit kowt...tugasan kumpulan utk ke prasekolah atau tadika selesai suda! diulangi selesai suda! ko paham x??? lakk emosi noo..ok bertarikh 4.2.2010, aku dan rakan-rakan  pegi ke Teluk Intan. ktorg decide mau pegi sekolah akak aku kt sne. SK PENGKALAN ARA. perghhh memang show ever! dah r kene bangun pagi pukul 5pg bertolak dari KHAR ikut jalan shortcut ktorg sampai dalam 8lebih. 

PENUMPANG MYVI: 
Amirul
Khairul
Munira
Jannah
Bashiroh
Iffah

PENUMPANG KEMBARA:
Alya
Shafiqka
Haslida
Aniem
Nabilah

PENUMPANG KELISA:
Nick Ira
Anis
Nadia
Atikah
Zulaiha
sesampai sekolah akak aku ktorg diberi makanan dan minuman pagi. THANKS A LOT kak ude dan rakan serta pembantu disekolah dia memang TERBAEK la! oleh sebab sekolah akak aku tue sekolah kampung, so alhamdulillah sume murid-murid prasekolah tu bagi komitmen dorg. dorg sume dengar dan ikut cakap cikgu-cikgi dorg nie. ktorg cepat mesra dan biasela kadang2 cepat rasa bosan. tapi pape pown layanan yang diberikan sangat menyenangkan hati perut aku dan rakan-rakan. walaupun sedikit rasa kecewa dengan kesalahan dan kelemahan kami, tapi kami tetap berterima kasih  dengan kerjasama kanak-kanak itu.

habisss bab kt sekolah akak aku. ktorg sume rancang mau pegi jalan-jalan bandar Teluk Intan yg semakin maju tue. dari satu kedai ke satu kedai ktorg singgah. aku siap beli wedges kowt. haha sengal tol rambang mata aku dengan kasut mesut yang ade kt sane. lepas da beli-belah,ktorg pown pegi la melawat Menara Condong yg ada kt dataran Teluk Intan tue. singgah jap kt MASJID untuk menunaikan solat zuhur dan lepas tue ktorg jalan-jalan kt Giant yg memberikan seribu MAKNA dalam hidup aku! lepas makan MCD ktorg pown balik. malam plak ada kelas Moral Dan Kerohanian.

 seronoknyeee
  
 kumpulan aku
 
  menara condong
  
 gadis SA CLUB
  
 aku dan mereka
 
 bersama kak ude,moon,shira dan amirul
  
 4 in 1
  
 mau balik
  


Thanks A Lot pada sesiapa yg berkenaan pada malam semalam. 
aku tersangat la tidak dapat memfokuskan diri dalam kelas. 
NGOKNGEK KEPALA PENYEK tol la KORANG!

2 comments:

eida asnida said...

hahahaha...sengal for real weh....
pastu ade cikgu tadika lelaki...
cute...mesti pandai jaga anak.
carikan sorang weh untuk aku...
nanti aku tak payah jaga anak...suwoh laki aku jaga....hahahahahaha

eida asnida said...

hahahaha...sengal for real weh....
pastu ade cikgu tadika lelaki...
cute...mesti pandai jaga anak.
carikan sorang weh untuk aku...
nanti aku tak payah jaga anak...suwoh laki aku jaga....hahahahahaha