Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, January 22, 2010

Tema PurplePink Sedunia


hari ini kami sudah berjanji mau pakai baju warne?

yg sama iaitu Purple .  tapi oleh sebab baju aku

ade wane pink .  aku terpakse la memakai tudung pink 

malam tadi msgmsg ngn MOON 

dan sempat lagi mengutukHina antara satu sama lain

pape pown aku tetap kasihan dengan abang DOBI

depan KHAR . mesti die tersedakSedak dengan Umpatan kami

pagi tadi baru ingatkan Hari Purple bersama SA GROUP 

tapiiiii Shira plak tidak memakai wane Purple 

dan menyebabkan aku dan MOON saje 

apela Shira nieh! aku bubarkan dari GROUP kami baru tau

kuang3...ok habis saje kelas PN.AZILAH 

kami pergi ke IPSI . utk amik borang pelepasan

aktiviti luar dan DALAM. (haha..+ sendiri) kampus

tapi PEJABAT TUTUP la plak. adoyaiii 

agak terbakar la jiwaRaga aku nie .  dah ler kepanasan ek

aku,MOON dan SHIRA pown balik ler 

singgah jap g beli makanan kt depan kampus 

aku lak beli kt kafe KHAR jek..terliur ngn kuah KURMAK 

naek bilik .  dalam lif aku baru teringat yang aku lupa bwk kunci bilik 

alamakkk rasanya kak Nabilah xde kelas kowt hari nie 

tapi tapi sampai jerk bilik . pintu bilik ku tertutup dengan rapatnya 

kak Nabilah xde . dia pergi LIBRARY la plak

kata kak Wanie dan kak Maziah yang dok kt ruang makan

aku apa lagi dengan muka ta malunya g la bilik Moon

mau makan kat bilik dia . dan dan ketika aku ingin balik ke bilik 

akuMOON menangkap la pelbagai gambar

haha TERLEBIH SUDAH 

J A N N A H   D A N  M O ON



 

 

 


walaupun hanset aku dah uzur tapi dia byk berjasa pada aku

mengeditkan foto aku dari gemok kepada kurus
I LOVE U LAH NOKIA 2600C!



2 comments:

MoonMcD said...

haha . tambahan cerita :
KAMI SEMPAT JUGA MENGUMPATKUTUKHINA si burung KAKAK tua . hahahaha :DD
saia suka Entry yang ini kErna banyak gambar saia .
HIDUP SA CLUB ! :))

Ct NuRJaNNaH said...

moon: ko mmg da BESH la weh!