Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Wednesday, January 6, 2010

No Topics...

Hari Isnin - akhirnya kelas subjek Pendidikan Islam,Moral dan Kerohanian ada gak lecture masuk. alhamdulillah ta de la ktorg nie terkontang kanting tanpa lecture. Pn. Azilah Binti Alias. okey jgk la
bermula dengan sesi perkenalan diri dan amat menakutkan coz dia ingat sume nama2 ktorg. dan ta
lupe jugak dia SEBUT nama aku DUA kali kowt! haha agak kembang ye dctu!
 Kelas Pn.Zainiah dapat assgment sudah. dia suruh bentangkan tentang teknik bercerita. caranya
adalah dengan melayari internet dan macamMacam lagik sampai aku pown da fenin!


seperti biasa kelas subjek TITAS lecture masih ta masukMasuk lagi



Hari Selasa - kelas Pn.Zainiah memang tiada. coz dia suruh g library carik bahan bahan assgment.
masalahnye group aku pown tatau kowt sapa ahlinya. tup tup bangun pg tu c G-Are msg dia cakap 
ley pilih ahli sendiri! wah! happy kowt rasanya..TEROSS aku msg Moon. yeah...lega sudah haty ini.
pastu ktorg kena g kelas Subjek Perancangan PnP. ktorg terpaksa tumpang kelas laen coz lect
utk subjek nie bersalin n cuti sampai 25.1.10. ok la hope lect kelas laen nie ok la gamaknya.
En. Loy nama diberi. sangat kacak dan comel bila menyenyumkan dirinya. sehingga MOON 
pown tergoda dan banyak kali jugak dok tergedik gedik kat aku ngn shiroh. haha xpe Moon
aku paham kali nie ta dapat korean boy dapat chinian boy pown jadilah kan kan kan? :)

then...petang tu kelas kul 4 dan aku datang lambat sbb bngun kul 3.35. agak berani ye dctu naseb la
ada alasan g print assgment yg Cik Norly bagi tu. kalu ta memang free la aku dok luar study ngn pokok. baru nak happy tuptup G-Are gtau group utk kelas Pn.Z dia yang akan bahagikan. 
yang paling aku geram nama aku lak tu pertama yang naek dulu. owh No! mata aku da ta ley tahan 
dan MOON jela yang tau apa jadik lepas tu,.


Hari Rabu - hari nie kelas pagi tade. dan aku bangun agak lambat ok? pas solat subuh tdow la balik
pukul 11 lebih baru terjaga. Astaga..ta senonoh anak dara sorg nie. kalu kat umah nie memang
aku da kena membebel ngn mak abah. yesss aku bukan d'rumah! pas bngun mandi manda dan
basuh baju pastu gosok baju utk kelas petang plak. pukul 1 aku naek bus g taman bernam. 
naseb bawak telekung aku solat dan siapSiap. nik,nadia,anis dan tikah pown ada. aku join dorg saje la.
masuk jek kelas, perut aku da berdendang lagu kecorong! aku ajak la dorg g kedai kebetulan lak tikah 
mau beli air jugak. habis kelas petang tu aku msg dak2 group aku utk kelas Pn.Z. dan akhirnya 
Alhamdulillah semua nya berjalan dengan lancar. Trimas pada Fyqah,Aniem,Noh dan Kerol coz bagi
kerjasama korang kat aku. Moga kita dapat wat terbaek dan termampu ok? ilymf!


S A H A B A T 



 

 

 

 


 

No comments: