Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, January 14, 2010

mase bersuka-ria ketika kelas tiada

ayat aku agak skema tapi aku memang suka dengan ayat skema nie...Hari Khamis bersamaan dengan 14.01.10 amat la menyenangkan hatiku. sebab nye kelas pada hari nie sume tiada. so jom kita enjoy! yes awal2 lagi moon msg die ajak g library dan pekan. so sebagai seorang kawan yang sangat baik aku temankan aje la..lakkk bunyi cm terpakse jerk aku ye. ok STOP! bangun pagi tu aku,moon,shiroh,eyca,sue dan husna g la kampus. aktiviti untuk hari tue sangat padat. pada pukul 9.30 kami bertolak ke kampus dengan menaiki bas khar TERCINTA!

antara aktiviti-aktiviti yang dijalankan:

1. kami bersaparan (bekpes) di kedai makan depan kampus. menu pada pagi itu adalah mee hun dan nasi goreng. borak punye borak terlajak pada pukul 10.30am.

 2. aku,moon,eyca dan shiroh ke library
huraian- mulanye memang niat untuk mencari bahan assgment Cik Norly tapi melarat kepada mengonline facebook,myspace,blog dan sebagainye. menjadikan kami ke pekan pada pukul 1pm.

3. sampai ke pekan aku pown bawak la moon dan eyca pergi ke kedai buku yang aku dan nick pergi aritu. ok niat moon hanya untuk mencari majalah yang ada gambar-gambar pelakon cite korea Boys Over Flowers yang amat diminati oleh beliau dan eyca. sampaikan aku dan shiroh keletihan menengokkan keperangaian dorg berdua tue. agak banyak jugak la majalah yang beliau borongi. dan paling aku suka pakwe bayangan aku pown ada iaitu Kim Hyun pown ada.yahuuuu!

4. jalan-jalan tengok kasut ( bile la aku nak dapat kasut cros yang kak yan belikan tue ek?) so aku tahan je la hati bile tengok kasut2 chantek yang ade kt pekan tu. pastu tengok kedai baju plak. moon mula merancang untuk membudgetkan duet beliau untuk membeli kemeja dan baju kurung apabila PTPTN beliau masuk nnti.

5. kami semua pergi membeli KFC beramai-ramai seperti duet PTPTN kami da masuk! hahaha padahal dalam bank aku duet tinggal bape je kowt! sure mesti kak yan marahnye kalu die tau aku dok melantak KFC lagi.moon mau makan Pizza Hut dan aku menjadi tukang order nye. habiss segala diet yang aku amalkan kowt! ahhh lantak kau la jannah oi badan kau bukan badan orang laen! ( pastu dapat penyakit ko tanggung sndri) amikk kau!

6. akhirnya aku jumpa gak kedai jam. ( kredit to moon coz dia yang nmpk dlu kedai jam tu) lakkk patut la aritu aku tak jumpa kedai jam upenye dia kat bahagian laen. ok tengah aku betolkan jam. shiroh dan sue dok belek belek jam yang ada dan finally dorg beli jam tangan baru. congrate to shiroh dan sue!

7. sesi kejar mengejar bas UPSI takot tertinggal. dan sampai khar ktorg balik umah msg2. shiroh balik umah aku. eyca balik umah moon. pas solat zohor pada pukul 4.30. dengan senonohnye kami melewatkan waktu solat. Astaga. moga Allah mengampunkan dosa-dosa kami ini.

8. dorg datang umah aku dan kami menjamu selera bersama-sama. moon mintak kami pakai tudung coz dia mahu mengambil gambar kami. rasa macam artis U! jangan jelez nyah. ok yang pasti petang tue memang amat menggembirakan.

9. bersambung kepada malam pulak. nick msg die ajak g makan tapi dia ada discussion. pastu moon lak msg tnye nk kuar tak. dan kak imah pown mau join jugak. wahhh beshnyeee coz lame tak jumpa dengan kak imah. kak imah ajak minum kat kedai pizza yang baru bukak depan khar. moon dengan tak malu nye eh jom laaa orang tak kisah! ( lak c moon nie agak ko lapar lg ape??) :)

10. kak imah belanje makan pizza dan vanilla shake! pergghhh sedap kowt! kredit to kak imah ILOVEU la kak imah oi! nanti belanje ktorg lagi ye. pas makan, shiroh ajak g install antivirus kat kedai CUTE ANGEL. adoiiii laaaa abang kedai tu lambat noh mendownload antivirus tu. aku rase dekat sejam gak r aku ngn shiroh dok tnggu. habiss install ktorg g group discussion. kisah pasal fatini pulak. Ya Allah, Moga-moga C Fatine aka Fazdil itu berubah la hendaknye ye?

finally, aku balik bilik 1-8-6 pada pukul 12am. dan kak nabila (roomate) aku bukak pulak cite pasal novel. adoyaiii teruss segar kowt mata aku . dia tanya pasal novel-novel yang pernah aku baca. aku cite la segala novel yang aku suka baca dulu. dan dia mintak aku baca cite Aisya Sofea. novelis yang memang aku minat sejak dulu lagi. tajuk novel tu ' Dan Sebenarnya' ( kak mar ada tak novel nie?)
hehe.. aku kalu novel aku pinjam jerk dari kakak pertama aku. kak mar memang peminat setia novel. kami memang mempunyai minat yang sama. jangan jelez ok! ok cite punye cite pasal novel dengan kak nabila terlajak sampai pukul 1am. dan aku tamatkan segera cite novel yang aku tahu.
amik wuduk, solat isyak dan mengonlinekan diri sampai sekarang! wakakakakakaka. :)




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 
 
 



No comments: