Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, January 30, 2010

Malam Lanai Seni

ok dari tajuk cite aku nie macam gempak jek kn? tapiiii memang gempak pown! senanya 30/1/10 Kolej Kediaman aku iaitu Kolej Harun Aminurrashid telah mengadakan satu persembahan gabungan seni antaranya adalah tarian, kompang, nasyid, teater, tarian rancak, dikir barat, koir dan kuda kepang. tarian kontemporari itu patutnya aku masuk tapii bile pikirPikir balik aku malas la nk mask tarian-tarian nie lg.

yang bestnya malam tue...kawan aku ramai yang terlibat. budakBudak PAKK kowt yang concer paling banyak. ADA dan G-ARE masuk teater..best giler dorg jadik bebudak nakal. pas teater sampai la mase MIRUL dan abg2 tarian nya wat show. perghhh smart giler kowt dorg menari lagu SUPER JUNIOR!!mula2 masuk jerk dah gempak dah. nak nak bile mirul lentokkan badan die.
naseb la MOON xde kalu tak die msti terjerit-jerit gak macam aku ngn ella dan yus. 

Ella telah meminati salah sorg penari tue. die seboleh-boleh mintak aku tangkap gambar dorg sume. aku segan kowt! tapiiii kan tyme nk balik BLOK 1 tue aku tengok ramai yang amik gambar dorg. aku ape lg join ler...haha tak ley BLAH kowt tengok muka ELLA yang ala ala PEMALU gitu. puas aty die dapat gak gambar abg tue. pas bergambar ngn dorg, MIRUL plak jadik mangsa bergambar ktorg. hahaha naseb kau la MIRUL sape suruh kau jadik artis malam tue...:))) 


Penari Kolej Harun Aminurrashid

 

  

  

  

  

  

  




2 comments:

putrinurulnabihajasmi said...

perghhh . SYABAS laa BUdak DIPLOMA pendidikan Awal Kanak Kanak . lalala :))

Ct NuRJaNNaH said...

putrinurulnabiha:
haha thanks yer
dak DPAKK memang agak
ngokNgek la..haha