Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, January 3, 2010

holiday trip to proton city

Proton City? huhu agak lame aku ingin pegi ke tempat ini akhirnye dpt jgk menjelajah...bandar yg terkenal dgn kilang proton...tempat rekreasi utk org ramai berjogging dan berkayak. besh kowt..tasik nye sangat besar dan luas. thanks to boyfie fifi coz bwk aku,moon,nik dan fifi jejalan kt sne. sampai sne moon dan nik sangat jakun..haha mcm ta penah jumpe buaian dan jongkang jongkit. ktorg main kowt permainan yg senanye utk kanak-kanak umur 12 tahun ke bawah. ok la tu selagi tak runtuh buai yg aku naek tu selagi tu ley main kn kn kn? tetibe aku amat merindui tempat aku selalu jogging ku Muar. alaaaa...windunye dgn tanah kelahiran ku itu.


S W E E T      M E M O R Y :)

bersama moon dan jam tgn barunye

 tangan aku terbaek kowt!
 
 aku panjat batu
 
 terase diri ini semakin memgemok
 
 pinjam hp nick sebentar
 
 kami tetap bertiga jugak
 
 yes tis is Proton City
 








No comments: