Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, January 28, 2010

Hari Jadi Myn Dan Yus

Lokasi : Kedai Makan Pelangi
Jam : 8.30 Malam
Tarikh : 28.1.2010
Menu : Nasi Putih, TomYam, Sup Cendawan, Sayur Kailan Ikan Masin,
Telur Dadar, Air Anggur, Air Oren Dan Kek Kedai Yg Baru Bukak Depan KHAR.


kisahnya bermula . pagi tue sepatutnya aku kene turun untuk pegi discussion beramai-ramai dalam subjek PnP. tapii aku bangun lambat kowt! discuss pukul 10pg TETAPI aku bngun pukul 11pg. memang kepala batu tol nk bangun pagi. then, msg2 ngn MOON mintak dia datang umah aku. Borak2 jap pastu ktorg turun beli makanan kt kafe. jumpe ngn Yus n The Geng, Yus tanya mau join ta malam nie celebrate besday Myn dan Yus. wahhh aku n MOON ape lagi terlebih excited kowt! macam la ktorg punya besday. habis DEAL.

pas solat Maghrib, Kak Nabilah ajak baca yasin. aku pown baca la dengan agak khuyuk nya. habiss baca yasin terus siap2 g Kedai Pelangi bersama MOON. wahh sangat meriah dan kecoh dalam kedai tue. masing-masing xley blah MENCAPAP kan muka dorg ngn Kamera. makanan memang da tersedia depan mata membuatkan aku kelaparan. Suhaila yang baru sampai pown kecoh gile kata lapar la pe mende la macam la 10 hari dia tak makan!

Antara para tetamu yang menghadirkan diri adalah :
Jannah, Munira, Suhaila, Kak Ada, Shuhada, Fara Fazira, Kerol, Zilah, Mascipah, Tiara, Yuni, Fadzillah, Syahamah, Yusrena, Aminah, Wawa Dan Syaira. bayaran untuk makanan kami sume tu adalah RM6. ok la kn? dulu punya la tak suka ngn Kedai Pelangi TupTup mula je makan aku la yg paling gelojoh! hahaha...dan dan pasangan yang sedang hangat iaitu Ada dan Kerol malu malu kucing kowt! aku sepak dak dua orang tue baru tau! hehe pape pown malam td memang THE BEST r!

A K S I - A K S I   B U D A K  P A K K :


  yus dan myn

 acara potong kek
 
 suap suap
 
 muka-muka dak lapo
 
 cute kew?
 
  makan kek
 
kepoh tangkap gambar

 aku dan syahamah
 
 moon . ella.. ana . ada
 


2 comments:

skpa.pra09 said...

hekeleh....ni bukan sambut besday..ni sesi fotografi nih...janah..ingat...ko tu diet...kwang!kwang!kwang!

Ct NuRJaNNaH said...

hahaha kak ude
relax la
org tue2 kata
sambil menyelam mnum air
diet da tak jadik kak oi