Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, January 15, 2010

Berlakon Ke?

Masa: 11am, Tarikh: 15.01.10
Tempat: Dewan Kuliah L
Subjek: Pendidikan Islam,Moral dan Kerohanian
Pensyarah: Puan Azilah Binti Alias

pukul 9am aku da bangun untuk ke kelas Pn.Azilah. Moon dan Shiroh awal-awal lagi da g kampus. Shiroh mau ambil cop sebab PTPTN nya telah diluluskan. yeahhh pasni dia kenala blanje aku dan Moon. sampai jek kampus DKL masih ada orang. aku saing Eyca and The Geng. perut aku kelaparan la pulak. terus aku ajak Eyca pegi beli makanan. habis makan masuk kelas dan Moon serta Shiroh masih lom kelihatan. alamak! naseb baik Puan baik so xdela mereka kene marah. setibanya Moon dan Shiroh, Puan terus bagi tugasan dalam kumpulan. Beliau meminta kami melakonkan watak tentang permasalahan sosial yang banyak berlaku kt M'sia nie. dan Kumpulan Boy Over Flowers(group aku) telah memilih cite tentang ' Anak Yang Derhaka '. watak-watak nya adalah:

Aku : Jaja( dak nakal), Pelayan Bar, Ambulans (tak bpe nak jadi) dan Polis.
Moon kata aku giler kuasa..haha memang pown!

Moon: Cika (budak kampung yg baru berhijrah ke KL)
kononnya dia sebagai watak utama (terpakse bg peluang) 


Ecah: Ibu Cika (kesalahan menyebut nama Moon)
memandangkan dia yg paling lemah-lembut antara ahli group aku pilih la dia

Mirul: Burn ( memasukkan pil khayal ke dlm minuman Cika)
seorang penari shuffle juga dan satu-satunya lelaki dlm group aku

Shiroh: Pencerita yang adil lagi saksama

Aniem: tidak diketahui wataknya dan sering dipulaukan (kuang3)
minah nie kelam-kabut noh saat genting pown masih tatau watak dia apa..ciannnn....

antara babak-babak hot n spicy:

babak di dalam disko sesi perkenalan antara Cika dan Burn

 babak ketika Jaja datang ke umah Cika dan menipu Ibu Cika
 

 thanks to putri coz telah mengupload gambar ini dan saya telah mencopypastekan dia ke dalam blog. dan persembahan group laen pown hebat jugak terutama group Khairul Syafiq. Beliau telah menjadi penari kelab malam dan perogol bersiri! hahaha tak ley blah dowh!


6 comments:

ijad said...

selamat tahun baru...

Ct NuRJaNNaH said...

selamat tahun baru ijad

putri said...

hahahah . sangat lawak yew semua org menunjukkan bakat lakonan . :p

Ct NuRJaNNaH said...

putri: almaklumla nk masuk anak wayang ta dapat...kuang3

eida asnida said...

nak jadik cikgu pown kne berlakon ea?....xpe2 nanti leh jadik pelakon plak...kuikuikuikui...

Ct NuRJaNNaH said...

noni: hehe taw xpe! terpakse kowt berlakon...lect aku ler. nnti kene g sek lak..adoyai..fenin!