Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, December 31, 2009

Tahun Baru Azam BAru

bermula saat ini pada pukul 3.29am aku tersangat la rajin utk m'update blog
senanye xley tdow la..mata aku segar lak maklumla wifi ngah laju pepg bute nieh
azam baru aku taun nie adalah utk mencapai ape yg aku inginkan
skang amat busy ngn program 3M sepanjang minggu nie. banyak lak keje aku!
kepada semua kengkawan aku mintak maaf kt korg atas ape yg dah aku wat selame nie.
mybe banyak giler salah aku kowt! mulut aku selalu saketkan aty korg

pada ecah ngn putri:
aku mintak maaf la coz penah citer pasal korg bedua
citer tu senanye just nk sedarkan korg tentang pe yg korg wat kt fifi
siyes cakap aku mmg xde niat lngsung nk saketkan aty korg or ade2kan citer sal korg
hakikatnye cite yg aku tulis kt blog dulu tu mmg betol pown cume mybe ayat2 aku
agak menanah dan mendarahkan aty korg...
pape pown aku mmg ta suke gado ngn korg pown
maafkan aku yer

to moon,nik n fifi:
aku tetap sayang korg sampai bebile pown!
sowila kalu aku da banyak susahkan korg dari mule kite kenal sampai skang
maafkan aku jugak kalu kata kata aku ada wat korg terase hati
pape pown aku just nk cakap korg toksah la amik aty k ngn sikap aku
korg tetap THE BEST!

to my family:
hope ikatan family kite berkekalan hendaknya
org mintak maaf pada abang airi n kakak2 sume kalu org penah terckp kasar n suke membantah cakap kakak ngn abg airi...org sayang kak mar,kak fara,kak ude,abg airi,kak ct ngn kak yan!
sayang mak abah jugak!

to teman-teman n kakak2 yg kenal diri aku:
maafkan jugak segala kesalahan dan kekurangan diri ini
sesungguhnya sy Siti Nurjannah Binti Mohamed menyusun sepuluh jari
memohon maaf d'atas segala kekasaran sy sepanjang tahun 2009 yg lepas.
semoga tahun 2010 ini membawa seribu hikmah dan nikmat pada kita semua. Insyaallah.

2 comments:

eida asnida said...

babe, untuk aku takde kew????

Ct NuRJaNNaH said...

hahaha utk ko
aku tau aku tade wat salah ngn ko!
syg ko ketat ketat!