Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, December 26, 2009

sehari sebelum sem 2 bermula

alhamdulillah. setelah banyak hari telah berlalu. dan aku asik tgk wayang jerk naek kematu mata aku da. hari ini sangat puas coz bangun2 jerk dekat kul 10 kak ude terus ajak tgk wayang. citer the princess and frog. ktorg tgk kt jusco cheras selatan. aku,kak yan,kak ct,kak ude,abg zain,hadi dan hariz. dua tiket free coz gune kad VIP abg airi. hahaha syok abisss! cite tu mmg lawak giler.berdekah dekah aku gelak. ta macam cite fairytale yg selalu. cite tu mmg luar biase sgt. abis tgk wayang ktorg jalan2 jap kt jusco. g carefour lak g makan kt foodcourt die. kak ude amat menggemari nasi beriani nye. sedap kata kak ude. balik dri carefour ktorg g MCD lak..kak ct blanje makan chocotop..yum..yum..pastu balik umah abg airi aku on9 la mcam biase kul 5 mandi2 siap2 nk g The Gardens nenok wayang lagik! :) kali nie wayang bukan sebarang wayang. cite Avatar 3D. sampai The Gardens ktorg g midvalley jap abg airi mau solat mgrib. aku ngn kak yan g tengok kasut Crocs. testing.testing. nanti la beli..hehe duet pown xde lorh. abis waktu window shopping sempat jugak la kak yan dan kak ude beli baju. masuk wayang..wow aku amat terpegun dgn kecanggihan dlm panggung 3D nie. seram pown ade coz watak watak dalam cite tu nampak cam hidup. tapi tapi cite Avatar pown terbaek jugak! penat tgk wayang singgah jap makan minum kat kedai mamak. sedap kowt teh tarik mamak! balik umah dekat kul 1am dan esok segalanya bermula. esok balik Tg. Malim semester 2 sudah.




 

 

 

 


kredit to abg airi dan kak ude blanje tengok wayang dan makan makan!
congrate to my lovely sista (kak yan) jugak coz dapat sambung master d' UITM, Shah Alam.

No comments: