Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, December 17, 2009

Kenakalan Anak Sedara Dan MCD

Gusti , Bola Sepak , McDonalds
 
malam ini antara malam terhebat sepanjang aku di teluk intan
macam macam acara yg telah dilakukan oleh ak dan 2 orang anak sedara aku yg nakal nie
ptg td hujan turun dengan lebatnya mencurah curah bagai xmau benti da ak tgk
oleh itu hadi dan hariz gasak la bergusti atas katil 
syok pulak tengok dorg dok berlawan nieh dah macam ape pown ak tatau la nk ckp
ak pown mintak la dorg statik tyme gado tuh coz ak nak amik gmbar dorg gado
yang lawaknye bile da tgkap gmbr tuh c adik bersuara
mana? mana? mana? nk tengok maksu 
kalu gambar tuh xjdik die akan kata 'hah lagi sekali..'
dorg nie memang pantang bergambar macam maksu dorg jgk
huahuhua...tidak cukup itu pas da penat bergusti 
aku pown kuar niat nk tengok tb tapi abang ipar aku da cop la
nk tengok bola sepak Malaysia VS Vietnam
dan dan dan
Malaysia Tanah Air ku itu sudah menang 1-0
Tahniah Malaysia.
dan tahniah juga kepada adik angkat aku
adeq arecap yang sedang berusaha mempelajari ilmu 'memblogging'
hohoho gud luck adeq sayang dan trimas jugak sudah jdik follower akk ye
lepas tengok bola kak ude ajak amik hadi balik kelas mengaji
die pown ajak g beli MCD
wah wah idaman ku untuk memakan prosperity
yum yum yum
ak berasa sangat bimbang kerana hanya memakai baju kelawar
lakkk tak kan nk turun beli MCD pakai baju kelawar kowt!
jatuh saham aku =)
 owh lupa la pulak MCD di teluk intan telah menawarkan perkhidmatan drive-thru
huahuahuaaaaaa sedapppppppppp!
akhirnya kenyang alhamdulillah
tapi anak anak sedara aku memang ta penah kenyang...wakakaka...

:apeape pown aku ingin mengucapkan selamat menyambut awal muharram kepada semua umat Islam.

 


Penggustian antara dua beradik:




 

 

 

Pendamaian telah berlaku:

 

Mak cik Penyibukk:

 

Yum Yum MCD ku syg:
 

 

Salam Maal Hijrah
 

 

2 comments:

armouris said...

tahniah Malaysia!! hati-hati jangan tercedera semasa bermain bola sepak - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

Ct NuRJaNNaH said...

yeah yeah malaysia buley!