Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Saturday, December 19, 2009

Insan Istiwewa





Adeq Haziqah aka Eqa
Seventeen years old
Penang mari
Nice and Hepi go lucky Gurl

niela adeq eqa adk yg amat aku syg dan kasihi. ktorg kenal da lame da sejak 3taun dulu.
mase aku form3 dan dia form2.ktorg beza setaun jerk.dia baik dan agak nakal jugak.
tapi aku sayang dia.macam dia sayang aku.aku anak last.dia pown anak last jugak.
tapi ak lucky coz adkbdk ak 7org.dia hanya ada sorg abang saje.sebab tuh dia sayang aku sangat.
sowi dik..akk taw akk da banyak lukakan hatimu.akk tau akk jarang nk msg adk.
kalu adk msg pown kdg2 jerk akk balas kn.tapi akk xpnh lupakan adk.
walaupun kita pnh selisih paham dulu.tapi percayalah akk tetap menyayangimu.
semoga hubungan adk dan kakak berpanjangan selamenye oke?
insyaallah.kalu dizinkan Allah akk akan bertemu jua dengan adk.






Adeq Asyraf aka Acap
Forteen years old
KL mari
Shy and Good Boy

nie pulak adeq acap.adeq angkat ak jugak.suka msg aku tak kena masa.haha :)
tapi aku ta kisah pown.aku kenal dia kt myspace kowt.dia add aku.dan terus menjadi adeq ak.
dia baik dan pemalu orgnya.jarang mau citekan masalah dia dgn aku.dia suka call aku.
akk sayang adk taw.hope adk xkan lupakan akk ye?


moga adeq adeq aku ini berjaya dalam hidup. akak doakan kamu berdua gembira selalu.
thx coz bina blog demi kakak mu ini.huahuahua love u all ketat ketat! ;)


No comments: