Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Thursday, December 17, 2009

Hari KeDua D Prasekolah SKPA

pagi pagi nie aku ngn kak ude g sekolah SKPA lagi
sangat berkabus sudah macam jerebu la pulak
singgah beli mee hun dan roti canai
sampai sekolah kak ude, ktorg isi perut dulu
yeahhhh semestinye selepas melantak tenaga pown dapat kuar dgn jayanya
aku mula memotong kertas untuk dbuat pelbagai huruf
kak sham kawan kak ude datang ke kelas tue
mereka mule pok pek pok pek sesama mereka
dan aku pown menjadi tukang mendgr cite mereka itu
ada sedih , ada gembira , tu la lumrah hidup manusia
 habis wat huruf mula la amik tangga dan memanjat
selagi x penuh segala dinding dan bumbung
selagi tu la kak ude nak hias dengan kreatif dan inovatif nye
so saya yang menurut perintah saje la
pape pown jika ingin mengenali dengan lebih rapat lagi
PRSEKOLAH kakak ku itu
sila la layari laman blog ini

prasekolahskpa09.blogspot.com 
(she need followers to support her)


hasil keje aku memotong dan menampal ok ker?


nampak cm rendah tp tinggi senanye tu la tangga yg ak panjat
 

 aku la penghias kelas itu (kredit to kak ude tok baju baru itu)
 

2 comments:

eida asnida said...

bagus tu...menimba pengalaman....teruskan usaha anda!!!!

Ct NuRJaNNaH said...

thanks beb!