Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Friday, December 25, 2009

celebration of anniversary mak dan abah tercinteee

alhamdulillah..sudah sekian lame mak dan abah bersama ye..sedar sedar aku sudah nk masuk 19 tahun. owh tidakkk! aku sudah tua kowt? oke la selame 34 tahun mak dan abah kahwin nie...mmg byk da mereka lalui bersama. so malam nie memang abg airi sudah menempah utk makan steamboat. sangat bahagia kerana ramai adk beradik aku berkumpul akhirnye.

Antara para family yg hadir:

1. Hj.Mohamed Bin Hj. Sairan ( Abah)
2. Ungku Faridah Binti Ungku Sulaiman ( Mak)
3. Mardiana Mohamed / Mohamad ( Sulung)
4. Marlina Mohamed / Norzain (Ketiga)
5. Faris Hairi Mohamed / Amiza (Keempat)
6. Siti Zubaidah Mohamed  ( Kelima)
7. Farehan Aida Mohamed (Keenam)
8. Siti Nurjannah Mohamed ( Last n 4ever!)

jangan tanya aku kenapa no 2 tiada dalam senarai...kerana aku pown ta taw kenapa..hoho..pape pown makanan yg d'hidangkan memang sangat sedap dan berkali kali aku tambah sampai perut aku nk meletop! yess...aku sayang mak dan abah. sayang kakak dan abang aku...semoga ikatan family kite bertambah erat dan saling menyayangi antara satu sama lain. Insyaallah.

L O V E 

mom and dad

 sayang abah
 
 sayang mak
 
 kak yan
 
 pencuci mulut
 
 kak ct
 
 sponsor from kak mar
 
 steamboat tetap d'hati!
 
 c pelahap dan kek nye..
 


ta saba mau tengok avatar 3D!



No comments: