Selamat Datang ke blog saya. Terima Kasih kerana sudi membaca. Jangan lupa follow juga ye.

Dear Followers

Sunday, December 6, 2009

4.12.2009

hepi besday to my father n sister

abah: hj. mohamed bin hj.sairan (3.12.2009)


kakak sulung: mardiana binti mohamed (6.12.2009)


hari nie ktorg sume bngun pg kerana ktorg ingin pegi holiday trip kt desaru
sangat seronok ye!
tapi cukup terkilan kerana abang hairi dan kak farah ta dapat ikut
tak pela yg pasti keseronokkan tetap terasa
ktorg bertolak pd pukul 11am
dan sangat tidak ku sangka agak jauh perjalanan kami

macam-macam yg ak dpt lihat sepanjang perjalanan kami
kami masuk tol kulai lalu ulu tiram,gunung pulai tempat ak menjalani kem birotatanegara dulu
besh besh besh sesampai dsne masing-masing cop bilik 
ehm tempat yg akan kami duduki selama 3hari 2mlm ini
merupakan banglo dua tingkat
kami ditempatkan d tingkat bawah yg mempunyai 3bilik
kolam renang pown ade dan awal2 lg anak-anak sedare ak da booking!

pd mlm hari pula kami menyambut hari lahir abah dan kakak sulung ak
wahh..ak dan kak yan n kak ct beli adiah utk abah
utk kak mar kami adiah kan kad hari jadi yg sangat chantek buatannye
kek pula d sponsor oleh abang sham suami kak mar
kek keju yg sangat sedap mmg ak sorg jela yg melantak kowt!
jangan tanya kenapa sbb ak mmg suka kek keju..ahakss...

 nie la kek keju yg sedap tuh!


 kak yan penyibukkk!
 
 besday gurl n boy..eheh...
 
abah dan adiahnye
 
 ak ngn kak ude
 
 kak yan.jannah.kak mar
 
serabai aje!



5.12.2009
pas solat subuh kak ude ajak joging or lebih kepada jalan kaki saje la...ahaha..
nk jog mmg ak ta bwk kasut sukan ( alasan la tuh...)
so ak,kak mar n kak ct just jalan saje 
abg zain n hadi anak sedare ak jogging dan berlari
hadi sangat comel ok ngn badannye yg semakin mantap n gebu itu!
hahaha tu la asik mkn je keje die...
jgn di...kang jdik mcm mak su kau nie kau nak ke???

ok tgah ari pula operasi masak memasak 
ak lak kak mar sruh siang sotong
ceh geli oke!
bau die...masyaallahh...
mau pengsan ak dbuatnye

ptg tue abah ajak g pantai jap
kononnye nk pegi tanjung belungkor
yg org dok sebut2 ley nmpak 3negara jiran
so tok membuktikan nye ktorg pown konvoi ramai2 g sne
tapi sangat jauh oke! smpai ak pown ley terlelap jap lam kete
yg pasti kami ta dpt tgk coz hujan yg agak lebat membanjiri pantai tersebut


pada mlm pulak akhirnye menu steamboat jdik pilihan
hoho tapi ak plak g melantak nasi 
so steamboat ak nyamah 2,3 jerk
sbb da kenyang tahap teratas!

hadi dak gemokkk!


 

 

 

 

 

 

 
 ais krim roti fav sefamili!
 

 

 

  

 6.12.2009
pas solat subuh ak bngun tok mandi
sbb pg nie ktorg mmg nk siap2 tok balik muar dah
ak pown tumpangla bilik kak ude utk mandi
tapi tapi tapi ada kejadian yg sangat sangat memalukan aku!
owh tidakkkk....mmg ak pasrah oke!

ktorg pown kembali ke pangkal jalan dan ak naek kete ngn kak ude
abah,mak,kak ct n kak yan naek satu kete
kak mar dan abang sham pown satu kete jgk
kami sempat benti kt ayer itam n ak tlg kak ude pilihkan brg2 
tok kelas prasekolah die
owh barula ak phm kenapa die ajak ak g teluk intan abiskan cuti sem ak kt sne
sbb nye die nk ak tlg hiaskan kelas die tok taon depan
wah wah ak sangat bertuah sbb ada jgk pengalaman yg ak dpt nnti...

 sumpah ak mmg suke bergambar!



 

 

p/s: tak sabar kowt nak g teluk intan! ley hias kelas nnti! 

  

 

 

No comments: